Nur Qurratu Amni

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 27, 2010

Sakit betul Hati

Bengkak je ase ati ni..org berhutang xnk byr..aku ni..klu xsesak cm bulan ni xde nye nk kecoh sgt pasal utang tu..aku pn nk pkai gak duit tu..dh 2 bulan aku consider sbb kesian kt kwn..tkut xckup duit plak bila byr utang aku..tp bln ni aku nk la pkai duit tu..alih2 ckp xleh byr lg..panas jugak..bila beli bnda lain bleh je..kosmetik,accessories,hand phone bagai..tp nk tlg aku tuk bulan ni xbleh plak..aku bkn nk pnjm duit dia pn..aku nk balik hak aku je..cm ni la kawan..bik dgn aku sbb ade kepentingan je..bila dh xperlu..utang pn wat xigt je..dia igt bleh lepas cm tu la..bila wat senyap..dia kira dia punye sesak je..aku nye sesak nk korek mane..aku sesak sblm ni pn..xde aku paksa dia suh byr sbb kesian kt dia..tp bila dh 2 bulan..xkn aku nk consider lg kot..

No comments:

Post a Comment