Nur Qurratu Amni

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 13, 2010

Aku dah start nk menulis la pulak

Assalamualaikum...
Sekian kali nya tetiba arini aku trasa nk menulis blog..maka dgn bersusah payahnya aku cuba create blog aku sebaik mungkin..
Aku xkisah samada aku ade follower ke x pasni..
Ape yg penting blog aku ni..akan jd tmpat aku meluahkn sume yg aku rasa..haha..
Dulu mse zaman sek..aku rajin jugak menulis..puisi..pnah jugak terase nk tulis novel..hehe..(sbb aku dlu budak sastera)
Tp msa mgubah segalanya..Tuhan dah rezkikn aku tuk aku terjun dlm bidang engineering..huh!!..xpenah aku terpikir langsung..
Akhirnya..aku dh berjaya menamatkn pengajian aku dr pringkat diploma hingga ijazah sarjana muda dlm engineering...(berhempas pulas jugak le,nk menghabiskannye..hehe)
pham2 je la..klu bdk sastera masuk engineering..sib bik semangat aku kuat..
Dr situ jugakla aku dh tgal sume kerajinan aku tuk menulis cm zaman2 sek dulu..ni pn aku dh xreti nk menulis best2 cm korang tulis dlm blog korang..aku belasah je..hehe..
janji aku paham ape aku tulis..korang xpham tu maslah korang..hehe..

No comments:

Post a Comment