Nur Qurratu Amni

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, April 17, 2010

Tempat Baru,Situasi Baru.

Dah Hampir 2 bulan aku kt Kelantan..Dlm tempoh yg sesingkat tu..dh 2 kali aku mgalami masalah bekalan lektrik..huhu..mcm mlm td..sedap2 tgk cite Hantu Kek(TV3),black out la pulak...tepat kol 11.30..dah la dok sorg diri..tetibe gelap..ase cm nk nangis pn ade..trus meraba2 dalam gelap cari lighter nk idup kn lilin..dh jmpe lighter aku pn pasang lilin byk2..hehe..sbb aku ni mmg dr kecik tkut tido dlm gelap gelita..klu ade chya suram2 ckit pn dh kira ok..tp cm mlm td,mse blck out tu mmg gelap gelita..dlm kpla dh mula dtg mcm2..tp aku kuatkn ati gak,tuk x igt bnda2 mgarut n myeramkan..klu aku dok layan prasaan tu msti aku xleh tido mlm td..huhu..Tp mmg aku xdpt tido gak..sbb panas...tensen jer ase..dlm kol 1 lebih(aku pn xbrapa pasti)bru la lektrik ade smula..baru la aku bleh beradu dgn aman dan selesa..hehe..
Tu maslah lektrik..maslah air xyah ckp la..dh brpa kali dlm mse 2 bulan ni berlaku maslah gangguan bekalan air..teringat plak mse zaman aku study kt Poli KB satu mse dlu..maslah ni sering sgt berlaku pd aku dan kawan2 kt asrama dulu..tensen gile..pagi2 nk gi kelas pn susah bila air xde..gangguan bekalan air plak berlaku dlm tempoh yg lama..pelbagai dugaan berlaku mase aku study kt kt sini dulu..
skg bila dh kje kt sini aku igt maslah lama tu dh x ujud lg..rupenye sme jer..
Dah xde air satu hal..bila dh ade airnye plak,air yg kuar tu berwarna merah pekat...kotor..bau..sume ade..aduh!!lg skali aku di uji..

No comments:

Post a Comment