Nur Qurratu Amni

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 23, 2010

Pilih Kaler Tema

Aduhh...nk stress lg lah nih..dh berbulan2 dh dok cari nk pilih kaler ape tuk tema kahwin aku nanti..mcm2 kaler ade dlm kpla aku skg nih..tp xtau plak yg mane satu sesuai dgn aku.Aku ni bleh di katakn obsess jugak lah dgn kaler terang specially kaler  pink tua..hehe..sbb ape aku suke sgt dgn kaler nih? sbb aku ase aku comel jer bila wearing kaler nih..(hehe..pasan lah plak makcik nih)..biarlah org len kte aku xcomei dgn kaler nih janji aku perasan sndiri..haha..mse tunang ritu dh choose kaler pink tua..xkn kawin pn nk kaler tuh lg..(aduh..fening..fening..)

Mse tunang ritu sume hntaran aku,aku wat dlm kaler pink tua.Smpaikn wall bilik aku pn aku cat kaler tuh..haha..bising mak aku..sbb kaler giler punye terang..akukn jenis keras kepala...sume fmly aku komen..biar arr..janji aku suke..hehe..korang tgk la pic wall bilik aku ritu..dan brg hntran aku dlm tema warna yg aku pilih.(konon2 comei la tuh).

cantik kn!! cantik kn!! (pasan ler tu..hehe)

Pastu bila dok belek2 blog si Ika radiusite,mse wedding dia ritu, cm terpengaruh plak dgn kaler purple terang.Cantik jer aku tgk dia pkai kaler tuh (terpengaruh sbb dia mmg comei..hehe..pastu dok pasan kot2 aku leh comei cm dia..xsesuai tul aku nih..hehe).Dia combined kaler purple dgn kaler pink..cantik giler..huhu..suker tgk..

Ika..kami pinjam pic awk ek..sory..hehe...
(comeikn dia ni..sbb tu la aku nk kaler nih..tunun2 leh comei cm tuh..hihi)

Weekend ni..(eh!!esok la tuh)..my fiancee ajak aku gi tgk baju pengantin..yea!!yea!!sukenye...dh lame aku ajak..tp dia wat donno jerk..geram tul..Tp awl2 aku dh ckp aku nk kaler purple nih mse mjlis kt umah aku nanti..hehe..majlis umah dia???A'ah la..kaler aper ek??

No comments:

Post a Comment