Nur Qurratu Amni

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 14, 2010

Syukur Ke Hadrat Ilahi

Dah lama sgt tak melepakkan diri di blog ni,hmpir 2 atau 3 bln jugak la asenye..smpai password pn dh lupe..sib bik igt jugak akhirnya..hehehe..

Ni suma gara2 nk khawin punya pasal..hehehe..Alhamdulillah syukur sgt2 aku kini dh bergelar seorang isteri...anugerah terindah yg dikurniakan Allah kepada aku untuk merasai jugak pengalaman menjadi seorang isteri..insyaallah aku akan menjaga anugerah ini dgn sebaik mgkin..Terlalu banyak dugaan dan cabaran yg terpaksa aku tempoh untuk smpai ke tahap ini..akhirnya aku berjaya bergelar seorang isteri kepada Mohd Sani, insan yg sudi menerima kekurangan dan kelebihan yg ada pd aku sepertimana aku menerima kekurangan dan kelebihan dalam dirinya, kerana tidak ada manusia yg sempurna didunia ini.Dan aku ada sbb tersendiri kenapa aku sudi menjadi suri dihatinya. Semoga segala niat keikhlasan ku ini mendapat keredhaan dr Allah s.w.t.

Mgkin pegalaman ku utk bergelar seorang isteri tidak semudah seperti org lain..aku terpaksa menempuh banyak dugaan,ranjau dan duri..hingga ada masanya aku tewas dan tersungkur namun aku bangun semula dgn penuh keyakinan bahawa jodoh pertemuan ditangan tuhan.Dengan segala ujian dan cabaran serta kepayahan untuk bergelar seorang isteri membuatkan aku lebih menghargai ikatan suci yg Allah anugerahkan utk aku ini.

No comments:

Post a Comment